Monday, March 13, 2017

Giyahe Ko


Giyahe ko, giyahe ko Oh Ginoo sa akong paglakaw
Giyahe ko sa pagpuyo sa gugma mo
Giyahe ko Oh Ginoo
 
Sa paglatas sa nagkalain-laing suliran
Agakon mo huptan mo ako oh Dios giyahan mo
Ikaw lang ang paglaom ug sandigan ko
Giyahan mo Oh, Ginoo.
 
Chorus:
 
Ikaw kahayag ang iwag sa akong dalan
Ikaw lamang Ginoo ang tanan
Ang gugma mo Oh Dios, Kalig-on ko.
Kung wala ka, Wala ko’y mahimo
Oh Dios lig-onon mo ako , giyahan mo
 
Giyahan mo bisan sa higayon nga matinomanon ako,
 tabangi nga makatultol sa dalan mo.
Ayaw itugot nga mahimulag ako diha nimo Oh Ginoo.
 
Repeat Chorus:
 
Sa tanang panahon sa kinabuhi ko ako giyahan mo.

No comments:

Easter Greetings From Holy Spirit

"Golden Celebrant"

"Dungog Ug Himaya"

"Hulog Ka Ng Langit"

"In His Time"

"Salamat Sa Dios"

"Thank You Lord"

"God Alone"

"As The Deer"

"We Will Magnify"

"God With Us"

" Sure Foundation"

"Stella Maris"

" Father Make Us One"

"Offering Of Love"

"By Your Side"

"Panginoon"

"Mapapalad"

"Inay"

"Bag-ong Paraiso"